RENAULT

RENAULT TRUCKS W czerwcu zorganizowaliśmy ekscytującą wyprawę quadami dla Renault Trucks – francuskiego producenta samochodów ciężarowych należącego do Grupy Volvo. Renault Trucks jest obecny w 100 krajach na 5 kontynentach.

Więcej RENAULT

UPC

UPC W maju zorganizowaliśmy trzy dni pełne zabawy dla UPC – polskiego dostawcy usług telewizji cyfrowej, dostępu do Internetu, telefonii i usług mobilnych. Wśród atrakcji znalazły się: wyprawy quadami, wieczór przy ognisku, Rafting przełomem Dunajca, Nocleg i zapewniony catering.

Więcej UPC

ANDEX

ANDEX Zorganizowaliśmy góralską biesiadę dla światowego lidera w branży produkcji, konserwacji i modernizacji wind, schodów ruchomych i drzwi automatycznych. ZDJĘCIA:

Więcej ANDEX

Przez Redakcja

Wiosenna impreza integracyjna dla firmy z branży beauty

Imprezy firmowe to okazja do zrobienia czegoś wyjątkowego. Tym razem mieliśmy przyjemność gościć grupę 40 osób z branży beauty. Naszym Gościom zależało na obiekcie noclegowym, w którym będą mogli poczuć góralskiego ducha. Tak więc Gości zameldowaliśmy w Pensjonacie Tatra House, gdzie oprócz górskiego, drewnianego wystroju jest też wyjątkowa, góralska gościnność. Oprócz tego Goście mieli zapewnione także pyszne śniadania oraz obiadokolacje. Nie musieli martwić się również o transfery, które im …

Więcej Wiosenna impreza integracyjna dla firmy z branży beauty

Przez Redakcja

Trzy wieczory kawalerskie – jeden weekend w Zakopanem!

Trzy wieczory kawalerskie - niezależne imprezy w jeden weekend Dla wielu przyszłych Panów Młodych wieczór kawalerski ma ogromne znaczenie. W końcu to ostatni moment na bezkarne szaleństwo. Oczywiście nie każdy mężczyzna wyznaje zasadę, iż tego wieczoru trzeba dać z siebie wszystko…Wielu Panów chce ten wyjątkowy czas spędzić aktywnie. Każdy Pan Młody zasługuje na uczczenie ostatniego wieczoru wolności bawiąc się w najlepszym męskim towarzystwie.  W ostatni weekend udało nam się …

Więcej Trzy wieczory kawalerskie – jeden weekend w Zakopanem!

Przez Redakcja

Udany przepis na imprezę integracyjną? Ślizgi, śnieżny banan oraz snow rafting!

Takie imprezy to cudowna okazja, aby zbudować świetne relacje między uczestnikami. Szczególnie, kiedy towarzyszy jej mnóstwo śmiechu i zabawy. Uwielbiamy łączyć siły z innymi firmami. Dzięki temu możemy się świetnie uzupełniać. We współpracy z jednym z biur podróży zorganizowaliśmy wspaniałą integrację dla dzieci i młodzieży w Zakopanem. Biuro podróży miało już zorganizowane transporty oraz noclegi dla Uczestników. My natomiast odpowiadaliśmy za rozrywkę i organizację zabaw na śniegu dla dzieci …

Więcej Udany przepis na imprezę integracyjną? Ślizgi, śnieżny banan oraz snow rafting!

Impreza z prądem

Dwa dni integracji pracowników wypełnionych po brzegi atrakcjami. Uwielbiamy spełniać marzenia naszych Gości, którzy zwykle kiedy się do nas zgłaszają są spragnieni przygód! Wcale nas to nie dziwi. Większość turystów, którzy przyjeżdżają na Podhale chcą trochę poszaleć, oderwać się od rutyny dnia codziennego. A my mamy mnóstwo pomysłów jak zadowolić naszych Gości.  Integracja pracowników firmy energetycznej  Tym razem mieliśmy przyjemność gościć pracowników firmy energetycznej. Rozplanowaliśmy dla nich wspaniałe atrakcje …

Więcej Impreza z prądem

Przez Redakcja

Integracja młodzieży w naszych pięknych górach

Wraz z zaprzyjaźnionym biurem podróży, którzy specjalizują się w przyjazdach międzynarodowych, zorganizowaliśmy niezapomniane atrakcje pełne wrażeń. Cenimy sobie współpracę z naszymi stałymi partnerami biznesowymi. Dlatego za każdym razem to dla nas ogromna radość, kiedy ponownie wracają z kolejnym pomysłem współpracy. A współpracowaliśmy z nimi wielokrotnie zarówno latem jak i zimą, wspólnie organizowaliśmy imprezy integracyjne dla firm oraz dla grup młodzieży.  Co udało nam się zorganizować tym razem? Zimowa integracja …

Więcej Integracja młodzieży w naszych pięknych górach

Przez Redakcja

Wspaniała integracja pracowników firmy meblowej

Integracja pracowników przez dobrą zabawę i folklor to dla nas największa przyjemność. Tym razem gościliśmy pracowników firmy meblowej z Małopolski, która zajmuje się projektowaniem oraz produkcją mebli dla branży biznesowej.   Dzień pełen wrażeń  Przyjechali do nas na jeden dzień by poszaleć w Zakopanem i wykorzystali ten czas na 100%. Dzień zaczął się od zabawy integracyjnej na Gubałówce. Naszych Gości nie powstrzymało nawet załamanie pogody. W tym dniu w Zakopanem …

Więcej Wspaniała integracja pracowników firmy meblowej

Przez Redakcja

Impreza integracyjna z nutką adrenaliny dla lidera w branży motoryzacyjnej

Profesjonalnie przygotowane imprezy dla grup oraz integracyjne dla firm to nasza chluba. Nasi Klienci cenią sobie indywidualne podejście i brak rutyny. Cieszymy się że przyjeżdżają do nas osoby z każdego zakątka Polski, po to, aby poczuć choć odrobinę adrenaliny, ale również zakosztować wielu emocji i dobrej zabawy. Integracja pracowników lidera branży motoryzacyjnej Dobrej zabawy nie może u nas zabraknąć. Tak jak w tym przypadku, kiedy gościliśmy sporą grupę - …

Więcej Impreza integracyjna z nutką adrenaliny dla lidera w branży motoryzacyjnej

Przez Redakcja

Kolejna realizacja dużego kuligu dla naszego stałego Partnera

Kolejny raz mieliśmy przyjemność organizacji kuligu z naszym wieloletnim partnerem biznesowym  - jednym z biur podróży w Zakopanem. Nasi współpracownicy cenią sobie rzetelność, dlatego niezwykle nas cieszy, że ponownie do nas wracają.  Wspólnie organizujemy kuligi dla grup oraz firm w Zakopanem kilka razy w miesiącu na około 120 osób. Uwielbiamy sprawiać radość klientom, zarażać ich miłością do gór oraz folkloru, to też z chęcią łączymy siły z innymi firmami.  …

Więcej Kolejna realizacja dużego kuligu dla naszego stałego Partnera

Wyjątkowa Impreza Integracyjna dla VIP’ów w Zakopanem

Wyjątkowa Impreza integracyjna Jako doświadczeni organizatorzy atrakcji spełniamy wszystkie życzenia i marzenia naszych Gości. Bardzo chętnie angażujemy się w działania, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się nieco ekscentryczne i mało popularne dla innych.  Tak było w tym przypadku, kiedy gościliśmy w Zakopanem VIP'ów, których marzeniem było połączenie przygody ze sporą dawką adrenaliny z regionalną kolacją w dzikim lesie, prawdziwym folklorem i zabawą! Integracja Prezesów i ich najważniejszych …

Więcej Wyjątkowa Impreza Integracyjna dla VIP’ów w Zakopanem

Wyjazdy firmowe a COVID

Czy w niepewnych czasach COVID firmy powinny ciąć koszty ograniczając wydatki na wyjazdy integracyjne? Jesteśmy u samego źródła, dlatego wiemy, że zdarzają się menedżerowie i szefowie, którzy w ostatnich czasach sabotują wszelkie inicjatywy związane z wyjazdami integracyjnymi w swoich firmach - po co komu wyjazd w góry czy na mazury?  Warto jednak pamiętać, że to, jak działa Twoja firma często jest odbiciem tego, jak czują się w niej Twoi …

Więcej Wyjazdy firmowe a COVID

Impreza Integracyjna w Zakopanem dla „najsłodszej” firmy w Polsce

Impreza integracyjna w Zakopanem to doskonała okazja by  połączyć poznawanie prawdziwego folkloru i góralskich tradycji ze wspólną zabawą i integracją. Dlatego dla tak wielu naszych Klientów "Góralskie Śpasy" to punkt obowiązkowy wyjazdu do Zakopanego! Góralska Biesiada w plenerze, przy klimatycznym ognisku i regionalnym cateringu... a do tego Górale, którzy zagwarantują doskonałą zabawę, śmiech, taniec, śpiew i wiele atrakcji! I choć maj nie rozpieszczał jeśli chodzi o pogodę... To udało …

Więcej Impreza Integracyjna w Zakopanem dla „najsłodszej” firmy w Polsce

PIenieny spływ dunajcem
Przez Redakcja

Nikt chyba nie ma wątpliwości, że Zakopane gwarantuje udany odpoczynek. Posiada cały wachlarz najróżniejszych atrakcji, wciąga i ma w sobie pewnego rodzaju siłę, która każe do niego wracać. Jeśli planujesz tam urlop, na pewno zastanawiasz się nad sposobami spędzania czasu. Mamy ekstra propozycję – wybierz się na spływ Dunajcem. Poznaj magiczne krajobrazy i zrelaksuj się Kto powiedział, że górskie uroki można odkrywać wyłącznie będąc na lądzie? Doskonałym pomysłem jest …

Więcej Spływ przełomem Dunajca – atrakcja obowiązkowa podczas urlopu w Zakopanem w sezonie letnim

Przez Redakcja

Zakopane – atrakcje latem i zimą

W Polsce są dwa wypoczynkowe „zagłębia”. Morze i góry. Przy czym o ile morze jest atrakcyjne tylko latem, o tyle w góry można jechać o każdej porze roku. Zakopane jest gotowe na turystów praktycznie przez okrągły rok. Hotele, pensjonaty, apartamenty i domki na wynajem nawet jeśli wykorzystują wiosenne i jesienne osłabienie sezonu na drobne remonty, nie zamykają swoich podwojów równocześnie, więc zawsze jakiś nocleg tutaj się znajdzie. Obowiązkowe punkty …

Więcej Zakopane – atrakcje latem i zimą

Zimowe atrakcje Zakopanego

Do Zakopanego zimą przyjeżdża się zazwyczaj na narty. Kasprowy Wierch wraz z Kotłami Gąsienicowym i Goryczkowym są czasami określane „Mekką polskich narciarzy”. Podobną popularnością cieszy się też wyciąg na Polanie Szymoszkowej, czy ośrodek pod Nosalem. Można też korzystać z noclegów w Zakopanem, a na narty wybrać się do wielu ościennych miejscowości. Ale narty, czy nawet snowboard, to nie jedyne sposoby spędzania wolnego czasu tutaj. Skutery śnieżne Kto nie umie …

Więcej Zimowe atrakcje Zakopanego

Jak poznać górski folklor

Przyjeżdżając w góry turyści chcą zapoznać się z górami i tutejszym folklorem. Można go poznawać na wiele sposobów, nie tylko wędrując po górach. Tatrzańskie szlaki dostarczają turystom wielu pozytywnych wrażeń. Góry i górski folklor, to jednak nie tylko tatrzańskie szczyty. Swoje odbicie mają one w wielu dziedzinach życia. Górskie budownictwo Strome strzeliste dachy i drewniane ściany z niewielkimi oknami. Taki styl budownictwa został przez lata wypracowany w terenach górskich. …

Więcej Jak poznać górski folklor

Skutery śnieżne w Zakopanem

Narty to oczywiście główna atrakcja Zakopanego, Tatr i całego regionu. Ale są tu tez inne atrakcje związane ze śniegiem. Jedną z nich są skutery śnieżne – zabawa powszechnie znana, ale niektórzy boją się tego pierwszego razu. Faktycznie, kilkudziesięciokonne potwory muszą budzić respekt, ale to wcale nie znaczy że należy się ich bać. Pierwszy raz wcale nie najgorszy Jeśli ktoś ma obawy przed pierwszym razem, to może nawet dobrze, bo …